luni, 1 august 2011

[Te iubesc e puţin spus]

Ştii câteodată chiar nu îmi dau seama cum am ajuns să te cunosc..şi sincer acum îmi dau seama cât sunt de norocoasă că te-am întâlnit, E ca un vis, din fericire un vis frumos din care nu aş vrea să mă trezesc nicicând, chiar dacă nu întotdeauna este totul roz. Ai apărut în viaţa mea şi mi-ai schimbat majoritatea din ea, şi logic mi-ai făcut viaţa mai bună, m-ai sprijinit în momentele grele, şi ne-am bucurat împreună de momentele frumoase. Îţi sunt veşnic recunoscătoare pentru tot, pentru clipele care au fost şi pentru clipele care vor veni! Te iubesc şi ţi-o voi repeta neîncetat până în momentul  în care vei înţelege că eşti totul pentru mine. Sunt atât de fericită când mă ţii în braţe, încât simt că tot ce este în jur nu mai contează, doar tu şi eu. 
Nu mi-ar ajunge tot spaţiul de aici, şi nu există cuvinte în lumea asta care să exprime cu adevărat tot ceea ce simt pentru tine, pentru că este un sentiment absolut minunat, care aş vrea să dureze cât mai mult. Clipele cu tine sunt toate de nepreţuit, şi tu la fel! Te iubesc şi îţi mulţumesc pentru tot! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.