luni, 8 august 2011

Maybe..

Oo da. Sunt şi eu în sfârşit fericită.. Sincer chiar nu ştiu de ce. Sau poate aş putea bănui. Da logic.. sunt fericită din cauza lui :">. Esti singurul meu motiv de fericire. singurul motiv care îmi redă bucuria 8->.  Încă am sentimentul de regret în legătură cu multe din ultimele zile. Dar sunt conştientă că atunci când îl voi ţine în braţe nu îi voi mai da drumu'  şi astfel voi uita de toate care s-au întâmplat, de asta sunt sigură.. şi dacă luam în seama când îmi spunea că totul va fi bine, poate mergea şi mai bine.. Dar da sunt cam încăpăţânată să ascult mereu :">. Acum singurul lucru care mi-a mai rămas de făcut este să aştept să mă văd cu el :x, lucru care va fi super.  Pe bune, că aş vrea  să îl am mereu aproape, să îl ţin doar pentru mine şi să nu îi mai dau drumul niciodată, pentru că simt cu adevărat că m-a învăţat ce este iubirea, şi m-a învăţat că un om se poate schimba pentru persoana pe care o iubeşte, m-a învăţat multe lucruri pentru care îi mulţumesc şi îi sunt recunoscătoare.. dar cel mai mult îi sunt recunoscătoare pentru că există.. şi pentru că mă iubeşte mă apreciază, şi mă respectă. Mulţi îmi spuneau înainte că mă va lăsa în momentele grele, şi nu s-a întâmplat.. că mă va înşela..dar nu s-a întâmplat.. că ne vom desparţi repede sau că nu vom reuşi să trecem peste momentele grele.. nici asta nu s-a întâmplat.. Pentru că am avut încredere în el.. şi ştiu că nu ar fi în stare de niciun lucru enumerat.. Şi ştiu că ne mai merge şi prost..dar vorba ta.. în orice cuplu există certuri.. dar peste toate trecem împreună..pentru că tu îmi dai puterea necesară să trec peste tot. Pot spune că este singurul om în afară de familia mea care mi-ar putea da un exemplu bun.. şi chiar aşa este..
Well, nu mai am ce să scriu.. ne mai vedem... Bye' Bye!!!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.