sâmbătă, 16 iulie 2011

......................

Bla bla bla.. Mă plictisesc, ca întotdeauna.. Nu mai am nimic de făcut... M-am apucat să citesc cărţile pe care ni le-a dat profu' de română.. am citit doar una.. Mai sunt 6. Urââât tare..nu prea îmi place să citesc..cel puţin ceea ce ne-a dat proful. Dacă era ceva gen Jurnalele Vampirilor, cu siguranţă nu mă lua somnul..nici nu mă plictiseam. În rest, plictiseala, plictiseală, câteodată ieşit în oraş, deşi nici de asta nu am niciun chef... fapt care îi enerveaza pe ai mei, pt că stau numai în casă..sincer decât să îi văd pe ăştia din oraş, mai bine mă lipsesc.. Dar mă rog, nimic nu e perfect.. Mă întreb acum, cum de a început ziua aşa bine, şi dintro dată s-a transformat întro zi a dracu de nasoală :|, sper doar să se termine cu un happy-end, aşa cum îmi place mie..dacă nu o voi considera o zi proastă, de fapt foarte proastă.. Altceva nu mai am de spus/făcut.. Postarea asta este făcută întrun moment în care chiar simţeam că nu mai am nimic de făcut. i-)

Bye byeeeeeee!!!!!! 

Black Rose Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.