duminică, 7 noiembrie 2010

Nice to meet you!

Bună! Mă numesc Alexandra, sunt din Brăila şi am 15 ani. :]
Sunt o fată glumeaţă, prietenoasă, si de treabă cu persoanele care merită. ^^
Calităţile nu mi le stiu foarte bine, de aceea las` la părerea celorlalţi. Defectele ştiu foarte bine care sunt; sunt excesiv de pesimistă, incăpăţanată si inflexibilă.
Imi place in general să mă plimb, fie cu prietenii, fie cu familia, să stau pe la Pc, să vorbesc pe messenger [ nu sunt o persoană căreia sa ii placă jocurile pe calculator :-q ], imi place să dansez si să cant, [ de mică am făcut dansuri, dar a trebuit sa stopez cursurile deoarece incepusem scoala 8-| ]. Mai am multe alte activităţi care imi plac.
In general urăsc persoanele care mint, care au fiţe, care cred ca lumea este a lor fiindcă au bani, şi caracterul de prost-gust.
Prieteni, am putini, dar stiu ca sunt persoane pe care ma pot baza. Am si prieteni din alte orase, dar pe care nu ii pot numi doar cunostinte, datorita faptului ca au fost alaturi de mine, in cele mai nasoale zile. Din orasul meu cea mai buna prietena as putea spune ca este colega mea de liceu, pe care chiar daca o cunosc de o luna pot zice ca am incredere in ea si este super de treaba. La inceput wow, o consideram o persoana cam cu nasul pe sus, avand in vedere modul cum vorbea si cum se purta cu ceilalti. Hmm era cam nesuferita intr`un singur cuvant. ^^ Dupa cateva zile in care am stat impreuna mi`am dat seama ca era prietena care imi lipsea.
In general am o viata destul de linistita, exceptand certurile cu unii colegi, cu care nu ma inteleg asa bine [ noroc ca nu sunt multe specimene de acest fel 8-| ].
Well, cam atat, cand o sa mai am "inspiratie"  si ceva nou de povestit voi reveni.
Pana atunci bafta si toate cele bune! Peace :)>-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.