luni, 8 noiembrie 2010

:]

Damn it 8-| ce zi am avut! Toata cam plina se surprize!! In primul rand, hmm:-?, de dimineata m`a sunat o persoana pe care nu credeam ca o voi mai auzi, dupa ultima discutie avuta. Asta da surpriza. Urmatoarea a fost ca am luat 10 la informatica :-s [ nu credeam in viata mea ca voi lua 10 la informatica la liceu o.o" ]. Hmm si sa nu uit, am chiulit la istorie, lucru destul de neobisnuit pentru mine, datorita faptului ca tot liceul se sperie de acel profesor [ care a fost si proful parintilor mei -.-" ] si lucru zis de mine : "Nu voi chiuli never la profu` de istorie. Hmm, trecem peste, am fost fortata de imprejurari.
Astazi am reusit sa imi respect "promisiunea" fata de Lucica, cum ca o sa ii fac o poza cand este cu prietenul ei. ^^. Astazi am mai descoperit, lucru pe care deja il stiam, dar acum m`am convins 100%, ca lumea barfeste atat de mult incat nici nu iti vine sa crezi cata prostie si idiotenie exista in mintea lor. -.-"
Cum te vede, cu o persoana de sex opus, ca stai mai mult cum incep sa inventeze tot felul de lucruri, cum ar fi : -Baa, vezi astia sunt aman2, sau etc etc. Faza proasta este ca de la un cacat de gluma se ajunge la ceva care o sa afle tot liceu, si fuck e chiar nasol!!! 8-|
So, un sfat: Cand considerati, ca intre 2 persoane ar fi ceva, mai bine intrebati, dupa care impartasiti vestea si cu ceilalti!! ^^




P.S: Blogul este facut pentru a-mi exprima pareri, si a povesti unele intamplari! ^~^


Byeee. :-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.