marți, 9 noiembrie 2010

This day make me confused!

Hmm. Bla Bla Bla! Ce pot sa spun. Sunt foarte plictisita, si alt lucru mai interesant nu am de facut decat sa scriu in blog. Azi a fost o zi de cacat!! 8-| Incepand cu faptul ca am dormit mai in toate orele de la scoala, si continuandu-se cu plictiseala, si iar plictiseala etc etc. Ma rog s-au intamplat si lucruri la care nu ma asteptam. Cum ar fi : Am iesit la tabla la mate, si am stiut ex. perfect, sau ca am raspuns corect la fizica. Mai in toate pauzele am stat cu Lucica [ Si bine-inteles cu " "] este si normal, si ca de obicei am "semnalizat" putin, fapt pentru care mi s-a facut cam rau. [ foarte ciudat din partea mea.]. Hmm, dupa orele de curs, am venit pe jos cu Lucica o statie, avand in vedere ca eu merg doar cu autobul, a inceput sa-mi placa sa merg pe jos, cand plec de la scoala, dupa care mi-am facut lectiile si am iesit afara, unde avea sa urmeze ceva care mi-a dat restul zilei peste cap. In fine, nu ma mai pierd in detalii.



Byeee.


P.S : Lucicoo, maine dublu- kill!! O_o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.