miercuri, 10 noiembrie 2010

I want to go out of here!

Wtf:| ?? De ce se intampla mereu acelasi lucru, ca si cum ai trai aceeasi zi ??
Ce cacat! -.-". Pe langa faptul ca azi am descoperit ca nu m-am tinut de promisiunea de a avea note bune la scoala, mi-am dat seama ca viata mea merge din ce in ce mai mult pe drumu` ala gresit! However, doesn`t matter! :-j O sa ma trezesc eu odata la realitate asa cum imi spun cei mai multi. Pe langa toate astea, a trebuit sa mai ascult si cacatu` de cearta dintre ai mei! -.-" Sometimes, i hate my life, my life suck!! Oricum, toti ar spune acum: "Hmm, te agiti degeaba, ca ar trebui sa fii multumita de viata!" Of course, cum sa nu. Doar cineva care nu ma cunoaste cu adevarat, ar putea spune acest lucru, but o persoana care ma stie, ar putea confirma chestia asta mult mai usor! However, cum ziceam, nu conteaza! ^^



Scriu aici, deoarece, presupun ca nimeni nu imi va spune : "Esti un copil, ar trebui sa nu iti faci probleme la varsta ta" sau "Nu stiu ce probleme ai putea sa ai tu la varsta ta! or "Vez-ti de copilaria ta!" sau in cel mai rau caz sa fiu inteleasa gresit.

Deci Bye!

Un comentariu:

  1. Pai..si parintii mei se cearta uneori,si tatal meu imi da impresia ca nu o iubeste pe mama dar nah ,nu am ce face...promisiuni...eu inainte promiteam mai orice,cel putin asa cred ,dar de la un timp imi spun "Sa promit doar ce pot face." desigur nu mereu merge dar nah e o idee.Si la note...o poti recupera muncind.: )
    "Cand te astepti mai putin,viata te va lua prin surprindere" cred ca o sa vina o parte buna si in viata ta: D Multi avem zile proaste mai mult sau mai putine dar trec.
    Si...dupa parerea mea...aceasi zi se repeta la nesfarsit ,dar se schimba anumite lucruri.Doar profesorii/profesoarele nu va spun acelasi lucru la infinit ,nu?
    Cand eram mica,vroiam mereu sa mi se intample ceva magic,ceva ..diferit de normal,sa zbor,sa pice din cer un aparat cu "magie" in el etc. Acum...nu stiu daca mai vreau sigur acest lucru,nu spun fiindca sunt fericita de viata mea...dar am persoane care-mi fac viata un RAI ,chiar daca cateodata pare un iad sa stau cu ei.:)

    RăspundețiȘtergere

Aici este presupus că trebuie să scrii.