sâmbătă, 26 februarie 2011

Love is all around!

Stau, mă gândesc, respir, cred, visez, iubesc, mi-e dor, mă bucur de fiecare clipă etc, lucruri care mă reprezintă de vreo lună încoa', pentru că ştiu că eşti lângă mine. Mă bucur de fiecare clipă petrecută cu tine, pentru că ştiu că merită. În fiecare moment îmi demonstrezi că tu eşti pentru mine, indiferent ce ar zice alţii gen" nu este pentru tine", " o să vă despărţiţi" etc. Mi-ai arătat lucruri pe care nu vroiam să le văd, pentru că îmi era teamă, sau poate doar ceilalţi mă făceau să nu le văd. Şi ştii, aş vrea să rămâi aşa, cum ai zis de multe ori, şi da, am încredere că o să rămâi aşa, pentru că îmi demonstrezi. Ador felu' cum mă alinţi, cum îmi vorbeşti, cum te porţi cu mine, te iubesc pentru că eşti tu, pentru că îmi dovedeşti că  mă iubeşti, pentru că de fiecare dată când te văd tremur, pentru că  îmi zici să nu cred ce spune lumea, pentru că îmi eşti iubit şi amic, pentru că mă simt atât de bine când sunt cu tine, te iubesc din multe motive, te iubesc pentru că te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.