duminică, 20 februarie 2011

Cer senin

Hmm, nu am mai scris de mult, din motive ştiute deja, plictiseala sau nu am avut timp. Ce să zic, nu prea mai am inspiraţie să scriu pe blog şi bla bla, m-am cam dezobişnuit. Tot ce aş putea zice este că îmi merge bine pe toate planurile, în ultima perioadă am realizat multe, am reuşit să văd lucruri pe care probabil nu vroiam să le văd, sau poate doar ceaţa din mintea mea mă împiedica. Am învăţat multe, deci am ajuns la concluzia: " înveţi din greşeli" şi  la dracu, are mare dreptate, până nu te loveşti de zidu'  realităţii nu conştientizezi tot ce se întâmplă, eşti orb. Am întâlnit persoane care mi-au deschis noi drumuri, şi în care pot avea deplină încredere şi pe care mă pot baza. Mi-au deschis ochii să văd ce persoane am în jurul meu şi m-au ajutat să trec peste nişte trădări. Bla bla bla, deja nu mai am chef de scris!

See ya, and take care!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.