sâmbătă, 4 decembrie 2010

Poate...

Hey allz! Nu am mai scris de mult pe blog, si ma gandeam sa revin. Plictiseala, starile proaste sau scoala m-au impiedicat sa fac acest lucru. In fine, trecem peste. Mi-a mers destul de bine in ultima perioada, cu exceptia unor stari nasoale pe care le-am avut.
Acum ma gandesc ca a venit iarna, anotimpul bucuriei, a iubirii si a cadourilor. Dupa parerea mea iarna este cea mai frumoasa perioada din an[ si cea mai romantica 8-> ]. Cu toate acestea cu primul fulg cazut, revin in minte si multe amintiri pe care nu le pot uita, si o nostalgie peste care nu pot trece, nu o pot ignora. Cu fiecare zi, ma gandesc ca vine Craciunul si ca toti oamenii stau langa brad, alaturi de familie, se bucura, rad, povestesc, depaneaza amintiri din trecut, mai placute sau mai putin placute. Desi am crescut, ma bucur exact la fel ca un pici de venirea iernii. Cateodata ma gandesc de ce unii oameni au uitat de bucuria Craciunului? De ce mereu sunt atat de ocupati incat ajung sa nu se mai gandeasca si la lucrurile care nu constau in bani, ci doar in bucurie si impacare cu sine? Sau de ce oamenii se urasc atat de mult si exista certuri si in preajma Craciunului? Sunt raspunsuri, la care primesc diferite raspunsuri si ma chinui sa le inteleg, dar nu pot, oricat as incerca. Consider ca in preajma sarbatorilor de iarna ar trebui sa existe sentimentul de impacare, de iubire si de intelegere reciproca, dar aceste sentimente dispar atat de usor incat nici nu iti vine sa crezi. Craciunul trecut, a fost unul din cele mai reusite; am stat cu familia si am ras, am glumit si toate celelalte [ nu chiar toata familia]. Anul acesta consider ca voi petrece Craciunul cu familia, colegii si prietenii.
Well, nu mai pot scrie acum dar revin in cel mai scurt timp! Deci bye, si take care!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.