miercuri, 21 decembrie 2011

Iubirea este singurul lucru care se poate imparti la infinit si nu se micsoreaza niciodata.

Ma simt fericita... fericita si implinita.. In sfarsit am tot ceea ce vreau de sarbatori: familia si iubitul meu. Este un sentiment pe care nu il pot descrie.. Sa urasti este simplu, dar sa iubesti ai nevoie de curaj , deoarece  uneori include si lucruri  neplacute, cum ar fi certurile.
Pentru mine iubirea inseamna respect de sine, dar si fata de celalalt, sacrificiu, include tot ceea ce este bine, dar si ceea ce este rau..pentru ca iubirea a doua persoane trebuie pusa la incercare ca sa se poata vedea daca este cu adevarat puternica, si asta s-a demonstrat si in cazul nostru: iubirea noastra este foarte puternica si ar fi in stare sa treaca peste orice obstacol existent.
Pentru mine cuvantul pentru "totdeauna" inseamna un termen foarte putin pentru ca as vrea sa stau cu tine un infinit, si sa te tin strans in brate, sa te sarut, si sa fim la fel ca pana acum, cu bune si rele.
Iubirea ta ma face cea mai fericita si imi  deschide toate drumurile catre ce este cel mai bine in viata.
Simt de mult ca tu esti perfect pentru mine, si asa este, ne completam reciproc si sper ca sa fie pentru mult timp asa, pentru ca intotdeauna a exista sentimentul puternic care sa ne lege, si pentru care Ii multumescLui Dumnezeu neincetat, Ii multumesc pentru ca te-am cunoscut, si ma faci fericita prin cel mai mic gest pe care il faci, chiar si atunci cand taci. Te iubesc e putin spus, fata de sentimentele pe care le am pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici este presupus că trebuie să scrii.